We BROKE our MEGA TRUCK in ONE DAY! (Doug isn't happy about this!)

Joylandi 3-Fev, 2021
Yikes!
Buy from Rocky Mountain: bit.ly/3pS49qG
Buy parts: www.sxsblogparts.com/
Support us: www.patreon.com/SXSBlog
Buy merch: sxsblog.com/shop/

Fikrlar

  • Upgrade for big air? Let us know!

    • Whoever breaks it should fix it! Get the wrenches Sous

    • Diskotek Entertainment 1 second ago calling that a mega truck..... Is like calling a ridgeline a Truck..... just sayin

    • 5 Tons and suspension that is tuned for that kind of stuff. In its current form it is a mud truck, not a mega truck. There is a big difference.

    • Does a bear shit in the woods ehh?

    • Absolutely!

  • Doug must be the money behind the whole operation? The rest must be groupies?

  • Doug is so layed back!!

  • I don't know it took me this long to realize, probably because I wouldn't assume anyone to be this dim. But... You seriously thought buying a "mega truck" with a GAS motor was the move?!?! Someone at the blog needs to take a fucking mental competency test and screen for like alzheimer's or some shit. Because gas motors are for little dogs. Itty bitty ones

    • Ya man big mistake. No one has ever made power with a 6 liter LS engine

  • Lucky for you gentleman they make a replacement outer shaft, which is only like $200 instead of $500

  • Poor Doug is just like me “it’s my fault I knew I should have beefed it up before my idiot friends drive it”

  • It’s a mud truck not a monster truck

  • Change the speed to .50x it’s funny.

  • Mc Shrapnel

  • 9 ton axles will work the best and dont break as easy

  • The malicious black behaviorally rinse because authority fortuitously stain apropos a paltry christmas. jagged, mere scraper

  • whhoooops

  • Sorry Dougie....you might need to find some new friends. If they REALLY cared. They would keep destroying everything.

  • All show no go! Broke with a foot of air? That axel extension is the problem obviously.

  • When your standards are so low that you are just happy it is still upright

  • 1/2 ton axles?

  • calling that a mega truck..... Is like calling a ridgeline a Truck..... just sayin

  • Like we didn't know something like this would happen. Glad Dougie knows his way around the Rockwell's and the patience, he is going to need it with these idiots around.

  • Love the truck boys🤘

  • "she was fun until she lasted" hahaha

  • I think I I think you guys do this on a good day it’s warm out I think 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🤣🤣😂🤣😂

  • I think you need a bigger Knuckle!

  • Hell yeah !!!!! Love Mc Mega

  • Doug's crystal ball is spot on.

  • Call JH😂🍿🔥

  • Doug probably went thinking man other people's children.

  • Yeah a monster truck No, a mud truck yes, a solid front axel buddy tuff break.

  • Doug nailed it! So smart

  • Mr fix-it will put the darn thing back together.🇺🇸🐻

  • Please cage that thing!!! I was trying to see if it had one in the last video. You guys rock! Stay safe!!!

  • Grade 8 bolts are going to shear a lot easier than say Grade 2 or Grade 5. Grade 8 has the advantage when being stretched, but not sheared. If those Grade 8 bolts break try some Grade 5s, they have a little more give/flex and wont just shear.

  • 1st of all make the suspension more soft, 2nd of all make it more durable in the axles, and 3rd of all GIVEE'R HELL!!!

  • Why are the bump stops 2" from the axle and only 2 more in left on shock? Doesn't look like tires cycle very far. (No up travel on shocks? Wrong type of shocks? or just not designed for any travel?) Probably need a slight redesign before further shenanigan's. Looks like a nice truck to start from though.

  • Eehh?

  • its a mud truck not a monster truck O_O

  • I am doug in our group of bandits...and I feel his pain lol

  • When you guys walked in the shop to tell Doug you broke the truck I remember doing that when I was 15 coming back to tell Dad I had the same look on my face 🤬😂

  • Definitely need to beef it up for jumps.

  • You guys should go ride at the indean badlands in Attica in Illinois

  • Fired

  • niok and rick are worse than my niece and nephew when they break something lol

  • Take it in the pond boys

  • Good to see normal people watching?? Lol I was “normal” until I started watching!! 😂😂😂

  • Love the sprinkle of technical content, heck yeah dude!

  • I thought the same as Doug; at least she didn't roll! LOL Is it just me or does the suspension seem pretty stiff? Supposed to be like that? Possibly leading to the failure?

  • I'm a little embarrassed for you guys, that nothing gets done without Doug doing it?... wtf? I would have told him to go back to the shop and I will bring him the knuckle myself... smh

  • I'm not sure if you guys read all these comments. All I have to say is I live in Brighton, MI! I love what you guys are doing. I just want to do all the bullshit work that you guys don't want to do!!! I'll Go to McDonald's for the boys at lunch whatever I'll do anything! I'm really good with cameras, editing, marketing. Hit me up Tmuffy13@gmail.com

  • God these guys are dipshits, wild how people enjoy watching these guys, I always see them scrolling threw. Getting something cool and the shit is cool, but reminds me of too many townies with too much money. 🤦 Oh my

  • We were just driving along when the tire fell off!!

  • Hahaaa! Dad’s going to be MAD!!! I love it.

  • Saw one of your trucks and trailers on a branch of the Kawkawlin River today from I-75! Looks like somebody was playing on the ice! ;-)

  • Needs bigger axles, they look like McDonald’s fries in comparison to the truck

  • Breaks the truck..... Nick- "did we air" lol

  • We all had fun in our younger days, sometimes breaking stuff we had to tell our parents about. Our dad never lost control about the damage and just like Doug, usually was the one who repaired what the children broke - as Doug does. In our case our dad made us pay the bill or nothing got fixed. In the world of SXS, the supporters are the ones who pay the bill, not the children. Must be a lot of money coming in because breaking things seem to be no money issue with SxS blog.

  • You guys got lucky without a CAGE😂

  • Saw that coming lol. It's a mud truck not a mega truck

  • Kim’s old truck is looking good

  • I'm waiting for you guys to pick up a Ram TRX!!! Dump that crappy Craptor!

  • That wasn't even a big hit! Looks like there was stuff wobbling on its way up.

  • Ooooffffff!

  • At least it didn’t happen in a mud park

  • You break it, you fix it. Poor Doug. So abused,

  • You guys can tear up a tank

  • Parts are easy to find ,junkyards fun full them GMC

  • Doug there is a good thing to this lol I wouldve lost it lol

  • Call triple A and see if the local GM dealer will fix it and see what there reaction is 🤙

  • Should called it Big Mac and then got a little Ford ranger on big tires and lift and call it McNugget

  • You guys need to think Doug

  • i love when people think they own a monster truck

  • LOL, like we didn’t know that was going to happen, there’s a betting line in Vegas, how long you have your next toy before you break it.

  • sous telling doug was like a kid telling their parents they just crashed their car lol. ive never seen someone with a cooler head than doug

  • YOU GUY'S NEED TO BUY A REAL PRERUNNER TRUCK THAT WILL JUMP

  • Doug has the patience of a Saint!

  • Doug’s a boss idk know how this goes together but ill figure it out brrt brrrt brrt alright shes off.

  • It’s soooo funny watching four big kids play!

  • Got all kinds of projects!

  • this is like two kids going to tell dad they just put a ding in his truck ... only a much bigger ding lol !!!

  • Man just subbed to this channel and seeing that they read and reply to almost all the comments or atleast try to is impressive love the support for us watching takes talent 👏

    • @SXSBlog.com also buying a rzr 800 soon that has alot of upgrades hopefully she's a ripper

    • Thanks brother!

  • What would/could you have if you never let SOUS drive anything! ? The money saved could match Uncle Chet's fleet!

  • Great ending to this video, to bad the monster truck broke down but it’s going to be better.

  • When nick and Rick go to tell Doug what happened reminds me of going to tell mom you broke a lamp lmao

  • It's a mud truck not a monster truck

    • It will be a monster truck soon.

  • 7:50 Sous apologizes

  • So your whistlin diesel hum

  • Poor Doug

  • Love the channel guys I watch it all the time . Just a little suggestion to maybe help the channel and get more subs, add a hot chick now and then, just to spice er up a bit...👍👍👍👊👊

  • I thought Doug was going to cry for a second. Love how he has already looked up upgrades knowing Rich and Sous would break it haha. When are you moving to the new building across the street? Calling it right meow......

  • If I become ever become a monster truck driver, I am 110% hiring Doug as my mechanic.

  • well there is always that one hater out there, today that would be me. the mud truck in my opinion is a money pit. really would have enjoyed seeing the shop get some upgrade tools such a water jet , CNC, lathe , or a mill . tools bring in revenue , revenue can take the shop and sidexsides to the next level. monster truck is just unneeded debt especially with a economy about to tank.

  • Cant buy your kids anything nice

  • to fun till they break so I am guessing you all be pulling side by sides to so remote spots now you got a bogger

  • First question from Doug should have been "Did you get it on video?"

  • I'm not sure I'd let this guy drive my things he wrecks or breaks everything he drives.

  • Wow it broke that easy???!!- weaksauce

  • RICH RULES BABY!!!

  • Doug got some big arms. Lookin buff

  • So nobody really wants Doug to know, like having to tell dad you broke his favorite toy.

  • It broke close to the shop witch is alot better then being way remote or at an event.

  • Fix that mega and send it

  • As JH repeatedly has to tell Cleet, “it’s a mud truck not a monster truck!” Better get the chequebook gents... 🤩